Zapraszamy od 8-10:30. Start o godz. 11.00. 13.09.2020

Start o godzinie 11.00

  • 8:00 – otwarcie biura zawodów, Klasztor Cystersów w Henrykowie
  • 10.30 – zamknięcie zapisów w biurze zawodów
  • 11.00 – start rajdu MEGA, MINI, FUN (starty są rozdzielone, zaczyna najdłuższy dystans)
  • 15.00 – dekoracje wedle kolejności:

Na liście startowej możesz sprawdzić numer startowy – brak numeru oznacza brak zaksięgowanej opłaty startowej.

KLASYFIKACJE

  • klasyfikacja Open – dystans FUN
  • klasyfikacja Open – dystans MINI
  • klasyfikacja MP Kleryków – dystans MINI
  • klasyfikacja MP Księży – dystans MINI
  • klasyfikacja Open – dystans MEGA

Działanie biura zawodów

Nie ma możliwości zapisania się w dniu rajdu. W biurze zawodów będzie jedynie odbiór numerów startowych.

Na liście startowej z nadanymi numerami znajdują się tylko opłaceni uczestnicy. Swój numer sprawdź na: LISTA STARTOWA

Wydawanie numerów będzie prowadzone ze stanowiska numerami 1-150.

PAKIET STARTOWY

Każdy uczestnik biegu otrzyma torbę biegu z pakietem startowym na mecie. W torbie będą umieszczone medal, chusta i baton energetyczny

ORGANIZACJA STARTU

Ze względu na panującą pandemię cała formuła startu będzie zorganizowana w następujący sposób:

  1. Odbierasz numer.
  2. Słuchasz komunikatów spikera o godzinie startu.
  3. Obowiązują 3 grupy startowe, kolejno: MEGA, MINI, FUN
  4. Na starcie będzie przygotowana strefa startowa (zamknięta) gdzie będą wpuszczani tylko zawodnicy deklarujący udział na swoim dystansie oraz strefa buforowa (otwarta) gdzie spokojnie można się będzie szykować do wejścia w strefę startową.
  5. Spiker biegu będzie zapraszał kolejne grupy startowe do wejścia w strefę startu po opuszczeniu strefy startowej przez wcześniejszą grupę.
  6. Na terenie startu oraz szczególnie w strefach startowej i buforowej obowiązuje reżim sanitarny w postaci noszenia maseczek oraz wszystkie inne obowiązujące obostrzenia sanitarne. O wszystkich będziemy uprzejmie informować i prości o stosowanie się do nich.
  7. Na minutę przed startem można ściągnąć maseczki i wyrzucić lub zabrać ze sobą na bieg.
  8. W wielu punktach startu będą rozstawione punkty do dezynfekcji dłoni.

ZAPLECZE SANITARNE

Na biegu będą przygotowane toalety.

PUNKT ODŚWIEŻANIA

Na rajdzie będzie przygotowany punkt z wodą rozlewaną do kubeczków.

Depozyt

Swoje rzeczy będzie można zostawić w depozycie.

Do zobaczenia w niedzielę.